zaterdag 25 mei 2013

30 day challenge! Brieven



Vandaag heb ik voor jullie iets leuks. Ik ga een 30 dagen challenge doen. En ik ga hem echt volhouden. Het is de Challenge dat je iedere dag aan een bepaalde persoon een brief schrijft. Nee deze brief hoeft niet verstuurt te worden omdat het in sommige gevallen ook niet kan. Wil je nou meer informatie en uitleg? Lees dan gewoon mee




Ik ga alle brieven die ik schrijf natuurlijk met jullie delen. Als je dit nou niet leuk vind maak je niet druk. Er zal 1x in de 2/3 dagen nog een gewoon artikel online komen voor de mensen wie dit niet boeit. Ik ga vanaf vandaag (zaterdag) beginnen. Er zal vandaag ook meteen al een brief online komen. Dit is de eerste, en die word gericht aan je jongere ik. Ik vind dit nu al leuk ook al ben ik nog niet zo oud.

Doen jullie ook mee?

x Marjo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten