dinsdag 28 mei 2013

Brief #3 Aan je beste vriend

Vandaag heb ik voor jullie brief nummer 3. Deze is bedoeld voor je beste vriend of vriendin. Ik richt hem hier bij aan mijn nichtje. Ze is iets jonger dan mij en dit is eigenlijk mijn zusje. Haar huis is mijn 2e huis we doen werkelijk alles samen. Nouja hier komt ie


Lieve romy,

Ik was erbij. Erbij toen jij werd geboren en vanaf dat moment kennen wij elkaar. De gekste raarste dingen doen we samen. We lachen en huilen samen. We winkelen samen, misschien dat wel iets te veel. We doen eigenlijk alles samen. Je weet alles maar dan ook echt alles van mij. En ik ook alles van jou. En misschien maakt dat het juist wel zo speciaal. Wij kunnen elkaar blind vertrouwen, schouder aan schouder. Als jij springt spring ik.

 Samen op vakantie, samen naar verjaardagen. Want ook daar hebben we geluk in. Jou ouders zijn bevriend met dezelfde mensen als mijn ouders. Ook daar zien we elkaar. En nota bene zaten we ook nog bij elkaar in de klas. Nu ik op de middelbare zit zien we elkaar een stuk minder. Dit komt misschien ook wel omdat ik ben verhuisd. Maar steeds als we elkaar zien is het weer als vanouds.

Echt heel erg bedankt romy voor alles




Geen opmerkingen:

Een reactie posten