vrijdag 24 mei 2013

Fashionsetjes



Vandaag heb ik voor jullie een paar leuke fashionsetjes. Ik zat wat rond te kijken op tumblr en op lookbook en ik heb mijn favorieten er uit gehaald. Kijken jullie ook mee?
Ik vind dit zo'n leuk setje. Ik hou van geknoopte blousjes. Ik heb er zelf ook 3. Maar deze met stipjes vind ik echt te cute. Ik zou hem zelf denk ik iets hoger op knopen. Zeker als het heel warm is. Ook zou ik andere schoenen er bij aan doen. Dit zouden waarnschijnlijk mijn allstars worden.


Hoe cute is deze outfit. Het jurkje met de tas en de sandaaltjes vind ik al te lief voor woorden. Maar het spijker jasje geeft het net een beetje edge. Maakt het iets meer casual en dat is dus helemaal mij ding. I love it.




Zien jullie het horloge van dit meisje. Ik vind hem echt heel leuk. En dan die trui. Oh my god. Ik vind hem super. Zeker de kraag er van. Ik dacht eerst ook dat het een ketting was. Ben ik de enige die dat had of jullie ook?




Deze outfits zijn echt zo lekker casual en daarom vind ik ze zo leuk. Zelf draag ik ook vaak gewoon een trui of een hemdje en een skinny jeans. Ik vind het gewoon echt te leuk.


Deze outfit is ook zo lekker casual. De schoenen vind ik geweldig. Ik zou ze zelf ook zo kopen. En dan het zakje bij die trui. Zo lekker iets anders helemaal leuk.




Bedankt voor het lezen

x Marjo





Geen opmerkingen:

Een reactie posten