zaterdag 25 mei 2013

Brief #1. Naar een belangrijk persoon in je leven.

Vandaag heb ik voor jullie mijn eerste brief van de 30 dagen challenge. Deze brief is gericht aan de persoon die een belangrijke rol heeft in je leven. Deze brief is bij bedoeld voor mijn oma. Ja. Lach maar. Maar mijn oma is zo belangrijk in mijn leven. Nouja je zult het wel merken


Lieve oma,
Je bent er altijd voor me. Ik kan met alles naar je toe komen. Dat is al zo vanaf het moment dat ik je voor het eerst zag. Samen lachen en samen huilen alles kan ik met jou. Heel erg bedankt voor de steun en het geloof wat je altijd in me had. Bedankt voor alle lachbuien die ik van je kreeg. Bedankt voor alle levenslessen van jou. Bedankt voor alles. Bedankt voor je lieve knuffels. Bedankt voor de kusjes op mijn pijn. Bedankt voor al je hulp. Bedankt voor als je liefde. Bedankt voor je cadeautjes. Bedankt voor  alles lieve oma. Ik hoop dat je nog heel veel jaren meegaat. Dat ik nog veel met je kan lachen. Dat ik nog veel leuke dingen met je kan doen. Ik hou van je lieve oma.

Dit was de brief voor vandaag

x Marjo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten