zondag 26 mei 2013

Brief #2. Naar jezelf als kind.

Vandaag heb ik voor jullie brief 2. Deze is gericht aan je jongere zelf. Ik vond dit een hele leuke om te doen omdat ik graag terug ga naar het verleden om herinneringen op te halen. Ben je daar nou benieuwd naar kijk dan gewoon mee.





Lieve jongere ik,
Jij bent nu een jaar of 6. Je hebt al een vriendje. Toe maar hoor, je weet het nu nog niet maar heel veel meisjes zijn daar jaloers op. Hecht je maar aan hem. Hij gaat later nog een leuke rol in je leven krijgen. En die vriendinnetjes die je nu hebt. Hecht je daar maar niet aan want die zijn binnenkort allemaal verdwenen. Na 2 jaar is er geen een meer over. Ze zullen helaas nooit meer terug komen. Misschien een maar daar houd het op. 

Je bent best verlegen he. Stap hier maar over heen. Al die jaloerse meisjes die je belachelijk maken lach hun maar uit. Je zult veel beter terecht komen dan hun. Trek je er maar niks van aan. Er komen nog wel zwaardere tijden aan. Maar hoe slecht het er dan ook uit ziet het komt tot nu toe altijd weer goed. 

Oja en die ene vriendin van je. Jij weet wel wie ik bedoel. Ga bij haar weg. Zorg dat je niks meer met haar te maken krijgt. Ze brengt je heel veel slechts. Ga kilometers bij haar weg. Ik ben heel serieus ga weg. Dan is er een probleem opgelost.

Lieve jongere ik. Mijn laatste woord is blijf geloven. Het komt altijd goed. Geloof me.

Dit was hem voor vandaag.

x Marjo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten